آیس رینک دامون کیش

امروزه ورزش اسکیت مشتاقان زیادی دارد به ویژه در بین جوانان و نوجوانان . اسکیت ورزش مفرح و با نشاطی است به خصوص اسکیت روی یخ که جذابیت دو چندانی دارد .

آیس رینک دامون تنها پیست اسکیت روی یخ در جزیره زیبای کیش ، در  اول فروردین ماه سال 93   یعنی دو سال بعد از بهره برداری کل مجموعه دامون افتتاح گشت . آیس رینک دامون دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران پس از انقلاب به شمار می رود . آیس رینک دامون که با مساحت بیش از ۲۰۰ متر مربع در سالنی به وسعت ۴۵۰ متر مربع در طبقه دوم مرکز خرید دامون در جزیره کیش واقع شده  است و به جهت موقعیت خاص استقرار سالن و دارا بودن دید مستقیم به دریا که منظره زیبایی در برابر گردشگران تور کیش قرار می دهد ، بدون هیچ تردیدی یکی از خاص ترین و بی نظیر ترین  پیست های اسکیت روی یخ در سراسر دنیا محسوب می شود .

هر چند که اسکیت روی یخ در ایران  ورزش نوپایی است ، آیس رینک دامون در رشد و شکوفایی این رشته ورزشی نقش موثری داشته است ، به نحوی که  آیس رینک  از شروع فعالیت با استفاده از مربیان ماهر و کار کشته و اعضای تیم های ملی اسکیت روی یخ نسبت به آموزش این ورزش مهیج اقدام نموده است  . هم اینک شرایط یادگیری این رشته ورزشی مفرح برای تمام اعضای خانواده فراهم کرده است و گردشگران علاقمند تور کیش  می توانند اسکیت روی یخ  را در این جا به بهترین وجه ممکن آموزش ببینند و از نشاط حاصل از انجام این ورزش لذت ببرند .

از طرف دیگر با توجه به استقرار این مجموعه در مرکز خرید دامون ، امکان استفاده اعضای خانواده از امکانات متنوع موجود در مرکز خرید برای گردشگران تور کیش وجود دارد . ضمن آن که اگر فقط تعدادی از اعضای خانواده به یادگیری و امتحان اسکیت روی یخ تمایل داشته باشند و از خرید در پاساژ ها و بازار های متنوع و رنگ به رنگ کیش خسته شده باشند می توانند خانوادگی به مرکز خرید دامون  واقع در بلوار ایران ، خیابان وصال مراجعه کنند و علاقمندان اسکیت روی یخ در بین خانواده که عموما جوانان و نوجوانان هستند هنگامی که بقیه سرگرم بالا و پایین کردن مرکز خرید می باشند ؛  به آیس رینک دامون رفته و از آموزش این ورزش مفرح بهرمند گردند .

آیس رینک دامون همه روزه صبح ها از ساعت ۱۲ تا ۱۴ بعد از ظهر و عصر ها از ساعت 18 تا 24 پذیرای گردشگران و مسافران تور کیش می باشد . شایان ذکر است  این مجموعه روز های جمعه تعطیل است .