مجتمع تجاری خورشید مشهد

هر گوشه از مشهد مقدس را که بنگرید مرکز خرید و بازاری توجه شما را جلب خواهد کرد . در بین این مراکز خرید متعدد و گوناگون مجتمع تجاری خورشید مشهد دیگر این روز ها نام آشنایی است .

یکی از مراکز خریدی که مدتی است با اقبال گردشگران و مسافران تور مشهد مواجه شده است مجتمع تجاری خورشید مشهد می باشد . مجتمع تجاری خورشید مشهد در خیابان احمد آباد ، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا قرار دارد . مجتمع تجاری خورشید مشهد یکی از پاساژ ها و مراکز خرید شیک و لوکس شهر مشهد به شمار می رود که در یکی از بهترین و پر رفت و آمد ترین نقاط  شهر جای گرفته است . مجتمع تجاری خورشید مشهد در زمینی به مساحت تقریبی 1500 متر مربع و در 9 طبقه احداث شده است . مجتمع تجاری خورشید مشهد  شامل ۴۹ واحد تجاری و ۳۳ واحد اداری و پارکینگ می باشد . واحد های تجاری در طبقات منفی یک تا طبقه دوم قرار داشته و طبقات سوم تا پنجم به واحد های اداری اختصاص دارند . مجتمع تجاری خورشید مشهد  از معدود پاساژها و مراکز خریدی است که گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند در آن اجناس با کیفیت را با قیمتی نسبتاً مناسب تهیه نمایند . انواع پوشاک ، کیف و کفش ، ساعت ، شال و روسری و لوازم آرایشی و بهداشتی عمده محصولات ارائه شده در مجتمع تجاری خورشید مشهد می باشند . همچنین شعبه هایی از برند های معروف جهانی نظیر منگو ،کت ، دیاموند ، کوتون و بسیاری دیگر در مجتمع تجاری خورشید مشهد حضور دارند .

گردشگران تور مشهد می توانند پس از گشت و گذار و خرید در مجتمع تجاری خورشید مشهد برای رفع خستگی و میل کردن یک میان وعده خوشمزه سری به کافی شاپ دنج بیسکویت واقع در طبقه دوم مجتمع تجاری خورشید مشهد بزنند و مطمئن باشند اوقات خوشی را سپری خواهند کرد .

 پل عابر سر بسته ای در مجاورت مجتمع تجاری خورشید مشهد بر روی سه راه راهنمایی مشهد بنا شده است که فضای داخلی آن به صورت موزه ساخته شده و دارای آب نما ، آکواریم و دیدنی های جالب توجه دیگری است . گردشگران تور مشهد هنگام مراجعه به مجتمع تجاری خورشید مشهد می توانند از این پل عبور نموده و از بخش های دیدنی آن بازدید نمایند . علاوه بر این قنادی طوسی از معروف ‌ترین شیرینی فروشی ‌های شهر مشهد مجاور مجتمع تجاری خورشید مشهد  واقع شده است و مسافران تور مشهد می توانند در صورت تمایل از شیرینی های خوش عطر و طعم و  البته داغ و تازه آن نوش جان نمایند .

گردشگران تور مشهد که قصد دارند با خودروی شخصی به مجتمع تجاری خورشید مشهد مراجعه نمایند می توانند خودروی خود را در پارکینگ مجتمع پارک نمایند و از بابت جای پارک و امنیت خودرو اطمینان داشته و با خاطری آسوده به خرید پرداخته و سوغات تهیه نمایند . شایان ذکر است پارکینگ مجتمع تجاری خورشید مشهد با ظرفیت 84 خودرو در طبقات منفی دو و منفی سه قرار دارد . یاد آور می شود ساعت کاری مجتمع تجاری خورشید مشهد روزهای غیر تعطیل صبح ها از ساعت 9 الی 14 و عصر ها و روزهای تعطیل فقط عصر ها از ساعت 17 الی 22 باز می باشد .