مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد

از آن جا که سالانه زائران بسیاری به مشهد الرضا سفر می‌نمایند ، مراکز خرید و بازار ها در این شهر از رونق خوبی برخوردارند . قطعا مجتمع تجاری و تفریحی آسمان هم از این قاعده مستثنی نیست .

مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد از مجتمع‌ های بزرگ تجاری و تفریحی شهر مشهد به شمار می رود . جمع زیر بناهای تجاری و تفریحی مورد اشاره 19350 متر مربع می باشد .  مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد دارای سه ورودی اصلی از خیابان های شهید شیرودی ، شهید صدر و میدان ۱۷ شهریور می باشد . مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و برای مشهدی ها و مسافران تور مشهد محل مناسبی جهت خرید آن هم با قیمتی مناسب خواهد بود . شایان ذکر است دو ویژگی یاد شده یعنی نزدیکی به حرم و قیمت مناسب سبب شده است  مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد بسیار مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد قرارگیرد .

در مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد در حدود ۷۰۰ واحد تجاری وجود دارد که با عرضه انواع پوشاک ، کیف و کفش و لوازم لوکس ، نیاز‌ سلایق مختلف را تامین می‌کند . واحد های تجاری مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد در طبقات منفی یک ، همکف و طبقه اول واقع شده‌اند و در طبقه یازدهم مجتمع رستوران ، فست فود و شهر بازی سرپوشیده قرار دارد . گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند در مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد علاوه بر تهیه وسایل و کالا های مورد نیاز خود از امکانات تفریحی و خدماتی شامل شهربازی سرپوشیده به مساحت 5000 متر مربع ، رستوران و فست فود هم استفاده نمایند و اوقات خوشی را سپری کنند . به ویژه برای والدینی که از بهانه گیری کودکان خود در هنگام خرید کلافه شده اند ، شهربازی مجتمع می تواند راهگشا باشد تا هم از فرزندانشان دلجویی کرده و خاطره ای دلنشین از تور مشهد برای ایشان رقم زنند و هم خود با خیالی آسوده به خریدشان ادامه دهند .

به منظور رفاه حال مراجعین مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد از آسانسور ، پله برقی و نمازخانه هم برخوردار می باشد .

 پارکینگ ۱۸ طبقه‌ مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد نه تنها بزرگ ترین پارکینگ طبقاتی مشهد است بلکه در ایران بزرگ ترین پارکینگ طبقاتی به شمار می رود . پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد در آبان ماه ۹۱ افتتاح شده است و چند سالی است که دیگر گردشگران تور مشهد برای رفتن به مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد با خودروی شخصی نگرانی از بابت جای پارک نخواهند داشت .  استقرار این پارکینگ در میدان ۱۷ شهریور که یکی از مناطق پر رفت و آمد مشهد است ، نقش به سزایی در کاهش ترافیک و مشکل جای پارک در این محدوده دارد . در نظر داشته باشید پارکینگ طبقاتی آسمان در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۴۹۲۱۳ متر مربع دارای ۲۱۰۰ فضای پارک خودرو و ۱۳۰جایگاه پارک موتور سیکلت و همچنین فضای پارک خودروی ویژه معلولین است .

یادآور می شود مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد همه روزه از ساعت 9 صبح الی 22:30 شب باز بوده و آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران تور مشهد می باشد .