مجتمع ویلاژ توریست مشهد

شهری به وسعت مشهد و با موقعیت گردشگری ویژه آن بازار ها و مراکز خرید بسیاری را در خود جای داده است . مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد یکی از مجتمع های تازه تاسیس و معروف دهه اخیر مشهد می باشد .

مجتمع ویلاژ توریست مشهد در انتهای بلوار وکیل آباد و ابتدای جاده ییلاقی طرقبه واقع شده است و در کنار پارک جنگلی وکیل آباد و کوهستان پارک شادی قرار دارد . همچنین نزدیکی به اماکن گردشگری مانند بند گلستان و سد چالیدره خود بر میزان جلب توجه و نظر گردشگران تور مشهد  به  مجتمع ویلاژ توریست مشهد افزوده است ، تا آن جا که در بین شهروندان و مسافران تور مشهد شناخته شده و نزد ایشان از جایگاه خوبی برخوردار است . با وجود خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی  مجتمع ویلاژ توریست مشهد گردشگران تور مشهد می توانند یک روز کامل را در این مجموعه سپری نموده و اوقات خوشی داشته باشند . از طرفی هم موقعیت قرار گیری مجتمع ویلاژ توریست مشهد در منطقه گردشگری وکیل آباد و طرقبه سبب شده است تا گردشگرانی که به قصد تفریح به این منطقه آمده اند برنامه تفریحی خود را با خرید در مجتمع ویلاژ توریست مشهد کامل نمایند

مجتمع ویلاژ توریست مشهد 260 در 4 طبقه ساخته شده است و دارای معماری بسیار خاص و زیبا و واحد تجاری است . نمای داخلی  مجتمع ویلاژ توریست مشهد به شکل حلزونی می باشد و طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد . دو آبنمای آب و آتش و نورپردازی خاص ورودی ساختمان، جلوه خاصی به این مجتمع داده است . این آبنما ها موزیکال هستند و در طبقه منهای یک قرار دارد و از هر طبقه می توان آن را مشاهده نمود . البته کافی شاپی هم در کنار آن قرار دارد و گردشگران تور مشهد می توانند ضمن تماشای  آبنمای موزیکال مجتمع ویلاژ توریست مشهد با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود خستگی خرید و گشت زنی در مجتمع  را از تن به در کنند .

 مجتمع ویلاژ توریست مشهد به دلیل تنوع محصولات و قیمت مناسب از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد و تقریبا در تمامی ایام سال مملو از جمعیت می باشد . اگر تمایل دارید محصولاتی که برند می باشند خریداری نمایید ،مجتمع ویلاژ توریست مشهد سعی کرده با فراهم سازی بهترین محصولات با برند های تجاری معروف این خواسته را تامین نماید . مجتمع ویلاژ توریست مشهد ارائه دهنده  محصولاتی چون انواع پوشاک ، کیف و کفش ، شال و روسری ، وسایل تزئینی و لوازم خانگی است . با تنوع موجود در این مجموعه مسافران تور مشهد به سادگی قادر خواهند بود تمام خرید های خود و همچنین تهیه سوغات را انجام دهند . اگر چه در مجاورت مجتمع ویلاژ توریست مشهد دو فروشگاه بزرگ دیگر که عرضه کننده پوشاک هستند ، قرار دارد .

یکی از بهترین هایپر مارکت های مشهد در طبقه سوم مجتمع ویلاژ توریست مشهد قرار دارد که در آن همه مایحتاج مورد نیاز مراجعین قابل تهیه است .

 از بخش های مجتمع ویلاژ توریست مشهد شهربازی سرپوشیده و باشگاه بولینگ و بیلیارد آن است که با وسعت 5000 متر مربع در طبقه چهارم قرار دارد و برای هر رده سنی برنامه های تفریحی و سرگرمی هیجان انگیزی دارد . 

فضایی به وسعت 2000 متر مربع در بام مجتمع ویلاژ توریست مشهد در نظر گرفته شده است که متشکل از رستوران ، فست فود و کافی شاپ می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند پس از خرید و تفریح در مجتمع از انواع غذاها و نوشیدنی های متنوع و لذیذ ارائه شده نوش جان نموده و لذت ببرند .

 مجتمع ویلاژ توریست مشهد دارای دو پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بالا می باشد که خیال گردشگران تور مشهد را از نظر وسیله نقلیه خود راحت خواهد کرد البته ایستگاه مرکزی قطار شهری در فاصله 800 متر مجتمع ویلاژ توریست مشهد قرار دارد و در نزدیکی آن ایستگاه اتوبوس هم وجود دارد .
نمازخانه ، کفشوی اتوماتیک ، پیجینگ و اطلاع رسانی و کیوسک تلفن عمومی از دیگر امکانات مجتمع ویلاژ توریست مشهد می باشند . یاد آور می شود مجتمع ویلاژ توریست مشهد همه روزه ازساعت 9 تا 23 و ایام تعطیل از ساعت 9 تا 24 پذیرای شهروندان و گردشگران تور مشهد است .