مرکز خرید کاسپین مد مشهد

در حال حاضر مراکز خرید لوکس و مدرن بسیاری در مشهد ساخته شده اند که آن دسته از گردشگرانی را که علاقه مند به خرید هستند ، مجذوب خود نموده اند . یکی از این مراکز خرید مرکز خرید کاسپین مد مشهد است .

مرکز خرید کاسپین مد مشهد یکی از شیک ترین مراکز خرید مشهد می باشد و برای افرادی که به دنبال مد روز و برند های معروف جهانی هستند کاملا انتخاب مناسبی خواهد بود . مرکز خرید کاسپین مد مشهد به عنوان اولین و بزرگ ترین شرکت فعال در زمینه عرضه پوشاک وارداتی شناخته می شود مرکز خرید کاسپین مد مشهد عرضه کننده برند های متنوعی از کشور های مختلف جهان از جمله ایتالیا ، اسپانیا ، انگلیس و ترکیه می باشد . پوشاک ، کفش ، اکسسوری و لوازم آرایشی محصولاتی هستند که در مرکز خرید کاسپین مد مشهد به شهروندان و گردشگران تور مشهد ارائه می شود و بنتون ، گس ، آدولفورودریگوئز ، سیسیلی ، دولچه گابانا ، ریپلی ، ماریناپینالدی ، لیوجو ، فاسیس ، ماکس مارا ، امپریو آرمانی از جمله برند هایی می باشند که در مرکز خرید کاسپین مد مشهد خودنمایی می کنند . مسافران و گردشگران تور مشهد می توانند در یک جا به بسیاری از برند های معروف دسترسی داشته و در زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهند .  پس چنانچه اهل مد آن هم در سطح جهانی هستید در تور مشهد سری به مرکز خرید کاسپین مد مشهد واقع در بلوار سجاد ، چهارراه بزرگمهر بزنید . برخورداری از فروشگاه  های ارائه دهنده برند های متنوع بین المللی مرکز خرید کاسپین مد مشهد را نه تنها در مشهد بلکه در کل کشور از سایر مراکز خرید متمایز کرده است . مرکز خرید کاسپین مد مشهد در مساحت 9700 متر مربع و در 3 طبقه احداث شده است و در حال حاضر 12 فروشگاه در این مرکز خرید ، تعداد زیادی از اجناس برندهای گروه کاسپین مد را به شهروندان و گردشگران تور مشهد عرضه می کنند .

بد نیست بدانید گروه کاسپین مد ، در سال 1385 ابتدا یک گروه تجاری خانوادگی بود که به منظور گسترش و توسعه بازار خرده فروشی در ایران تاسیس گشت و اینک پس از گذشت چندین سال این گروه به بزرگ ترین دارنده فروشگاه های زنجیره ای مد در کشور تبدیل شده است . تا جایی که در حال حاضر وارد کننده چندین برند بین المللی مد و ناظر و گرداننده مستقیم 100 فروشگاه در سر تا سر کشور می باشد . این گروه علاوه بر مشهد ، در تهران ، اصفهان و مازندران هم شعبه دارد و مساحت ناخالص در اختیار فروشگاه های گروه کاسپین مد 30,000 متر مربع می باشد . همان طور که پیش تر اشاره شد مرکز خرید کاسپین مد مشهد در تلاش است تا ملزومات مراجعان خود را از طریق عرضه برند های معتبر از سر تا سر جهان تامین نماید ، اگر چه علاوه بر تلاش در جهت پیشرفت و کسب تجربه بالا در زمینه مد و پوشاک ، تجارت در زمینه های مواد غذایی و نوشیدنی ، اسباب منزل و تجهیزات دارویی هم از دیگر فعالیت های آن به شمار می رود

شایان ذکر است مرکز خرید کاسپین مد مشهد همه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب پذیرای شهروندان و گردشگران تور مشهد می باشد .