هتل 3 ستاره کارن مشهد

مشهد، خیابان امام رضا (ع)، انتهای امام رضا 8، هتل کارن مشهد با 10 دقیقه پیاده روی تا حرم

مجموعه هتل سه ستاره کارن در تابستان سال 96 به منظور خدمت رسانی به زائرین و و مسافرین تور مشهد اما رضا (ع) افتتاح گردیده است. هتل کارن دارای 44 واحد شامل ( رستوران، کافی شاپ، لابی و ... ) با ظرفیت 250 نفر با تجهیزات کامل مجهز به امکاناتی از قبیله سیستم تهویه مطبوع ،اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل،سرویس بهداشتی مجزا،سیستم روم سرویس ، لاندری و کافی شاپ  که به بهترین شکل ممکن برای رفاه حال شما میهمانان گرامی تعبیه شده است .


رستوران هتل کارن با ظرفیت کل هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و منوهای ایرانی و عربی و بوفه ازاد در خدمت میهمانان گرانقدر می باشد.

 

 

هتل کارن مشهد  با ارائه خدمات هتل سه ستاره با نهایت 10 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر با گنجایش 170 تخت  در 8 طبقه بنا شده است و برای پذیرایی از مهمانان خود دارای 65 باب اتاق با امکانات کامل لابی شیک و مجلل (2 عدد)، رستوران (با ظرفیت 100 نفر)، کافی شاپ، آسانسور (3 عدد)، سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها، لاندری، سرویس بهداشتی  فرنگی بصورت مجزا در اتاق ها وسرویس ایرانی در هر راهرو، اینترنت در لابی و اتاق ها ،صندوق امانات در اتاق ها ، اتاق چمدان ، دستگاه واکس کفش  ، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته ،میز و صندلی در اتاق ها و... با پرسنلی مجرب و کارآزموده آماده پذیرایی از شما عزیزان در شهر مقدس مشهد می باشد.  هتل 3 ستاره کارن در سال 1396 فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات مناسب به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز کرد.

 


لازم به ذکر است هتل کارن مشهد با اتاق های تمیز و شیک27 اتاق دبل و 10 اتاق تویین  و 20 اتاق سه تخت و8 اتاق  چهار تخت با کف موکت شده و استفاده از تشک های طبی و سیستم سرمایشی و گرمایشی چیلر در تمامی ایام سال آماده است تا از زائرین و مسافرین گرامی به بهترین شکل ممکن پذیرایی نماید تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

هتل کارن روی نقشه: