هتل سعدی مشهد

هتل سعدی در کنار خیابان سعدی قرار گرفته است، به عنوان اصلی ترین خیابان های نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع). فاصله هتل سعدی تا حرم10 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سعدی با بهترین مواد و طراحی داخلی بازسازی شده است.

این هتل بالاترین مجموعه در منطقه است و دارای بالاترین استانداردهای ساختاری است.هتل سعدی دارای:

سوییت رویال  Royal Suites هتل سعدی

رویال سوئیت سعدی دارای یک اتاق خواب، اتاق نشیمن و حمام جداگانه است. اتاق نشیمن دارای یک میز و صندلی راحت و صندلی راحت و راحت با تخت پادشاهی یا دوقلو است. مجموعه سلطنتی در بالاترین طبقه واقع شده است.


سوئیت های برتر Superior Suitesهتل سعدی

سوئیت های برتر ما دقیق انتخاب شده و سخاوت فضا باعث می شود این اتاق ها به طور مطلوب برای مهمانانی که برای مدت طولانی با قصد اقامت در مشهد را دارند بهترین انتخاب و مناسب باشند. از منظره دیدنی اتاقها لذت ببرند. حمام های آرام همگی با ترکیب حمام و دوش مجهز شده اند.


سوییت های مدرن هتل سعدی Junior Suites

 سوییت های مدرن هتل سعدی ما به تازگی مرمت شده است احساس نور و معاصر، با پارچه های لوکس. Junior Suite دارای یک اتاق خواب با یک تخت خواب و مجموعه ای نشسته است. یک گنجه کوچک و یک حمام سنگ مرمر دارای دوش جداگانه وجود دارد.


رستوران هتل سعدی مشهد

هر روز بسیاری از مردم محلی از رستوران هتل سعدی مشهد ما دیدن می کنند تا از غذاهای خوشمزه لذت ببرند. پیشنهادات آشپز ما انواع ظروف و منوها را ارائه می دهد.


لابی هتل سعدی مشهد

آدرس هتل سعدی مشهد:

مشهد -خیابان سعدی-سعدی 2 جنب بانک مسکن

هتل سعدی روی نقشه:

 

منبع:http://www.sadihotel.com